Dag - 01 Presentera mig själv

Jag är en tjej som är 1,65 lång. när jag är med dig brukar jag prata med mig själv om det är något som är svårt så jag använder mig själv som någon man kan prata med, lite cp jag vet!

fritiden är jag mycket med kompisar och går på fotboll i enskedes andra lag. jag gillar att umgås med folk och jag älskar att träna. blir inte sur om man förlorar en match, är de en bra förlorare då?

Jag tror många skulle beskriva mig som en glad tjej som skrattar för mycket, omtänksam och håller de man lovar.

Om jag kommer ikläm med något står jag upp för den jag är och visar vem är och att jag kan om jag vill.
Är starkare än vad folk tror, både fysiskt och sykist.
Jag tror att jag skulle kunna vad jag vill om jag verkligen vill det.

Har en stark vilja, men sämst tålarmod.

Har många idér och tankar runt världen så många äldre säger att jag borde bli politer, vet inet själv vad jag säger om det? men när jag var lite ville jag bli stadsminister. så kanske blir de vem vet?

Men just nu tänker jag inte så mycket på vad jag vill bli, sen vet jag inte heller vad jag vill bli.
känns som det finns massor och göra, sen vill ju ha en bra lön och ett jobb att trivas med.
För cirka ett år sedan ville jag bli polis men vet inte längre om jag vill bli de.

Sen en sak som många jag vet många tycker som jag också tycker är att JAG HATAR SKOLAN !
men de är jag inte ensam om vad jag vet.

Är det något annat? fråga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback