min åsikt om rasism

Asså om jag bara får säga vad jag tycker då har jag märk när jag tänker efter så är det fler utlänska som är rasistiska mot svenskar? det kanske nara något jag inbillar mig? :S men jag HATAR när folk är rasistiska!
dom är lika mycket värd som alla andra com vi alla andra är.
O tänk alla sångare? dom flesta mörka har en röst som man inte vet vad!
till exempel, akon, 50 cent, chris brown? sjunger dom inte bra!?
när jag var mindre sa jag alltid till mina kompisar att jag skulle flytta till afrika och gifta mig där.
och lära dom vad jag kunde här ifrån sverige.
Cool dröm va? ;)

Men ska fixa mig nu , ska titta på cup med mitt lag!
får inte spela efter det som har hänt.
ska heja sönder mig, rolig va?
ska sova hos bästavännen Hedda sen.
Önskar allt lycka till mitt lag!


Kommentarer
Postat av: sandra

SV: tack så myckee :) du har också en fin blogg :) kram

2010-12-04 @ 11:30:49
URL: http://sandraaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback