jag funderade på ...?

jag funderade på att ha månadens blogg? fixar anmälning i nästa inlägg!



Först vill jag börja med att säga två stora kärleks tack till Saga & Ellen! Kärlek till er♥
Dagen började men värsta slapp morgonen, såå skönt har aldrig haft så skönt morgon på länge!
men hann/orkade inte blogga i morse, ville njuta av att sova!
sen gick jag till skolan 9 började 20 över, skulle mött Laly men de blev inte så.
alla skol ämnen orkar jag inte gå igenom, de är ju bara massa skit.
jag hade engelska sista lektionen, vi satt i datasalen och då gjorde jag ett inlägg som är här näst under.
kanske inte världens bästa inlägg, men ville inte bli upptäckt...fegis jag är!
jag är lite busig :)
har pluggat lite ska till träningen och bara titta -.-' !

o föresten jag fick veta idag vad som var fel på mig, jag har typ något utan för lungorna typ som en påse(vet inte vad de heter) men de är vatten i den saken i alla fall. skarrigt va? :S
så får inte träna på flera VECKOR typ, de är det värsta med allt :@
men jag har ont nu i börst korgen, men inte så jätte ont!
de känns tung i börstet bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback