hänt mycket

Direkt efter skolan åkte jag till globen så möte jag Maja,Hedda och sen Ellen.
sen gick vi till gullmars möte Mickis, sedan åkte vi hem till Majsan.
Jag skulle fräga Heddas hår, blev skit lyckat! :)
Sen kom Viktor (Mickis kille) och hans två random kompisar.
Efter ett tag så säger det att det ska möta några andra så då blev det några fler killar.
Sen skulle dom ut och fixa något sen taggade två/tre killar så det var bara Viktor, Micke och någon jag inte kommer ihåg namnet på. uuooops! :$
sen drog han så det var bara Viktor och Micke kvar!
sen drog resten hem till Hedda, sjukt kul!
Men blev tvingad till en sak , men ändå HAHAHAHAHAHAH !
jag har haft en underbar måndag men fina kompisar !
hoppas ni också har haft de. puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback