Dag 16 – Min första kyss & Dag 17 – Mitt favoritminne



Dag 16 – Min första kyss
Oj råkade bara se att de stog 'kyss' då tänkte jag på puss med det är ju inte samma sak.
Men det kanske var när jag gick i fyran av min 'kärlek'...
Jag minns det som de skulle kunna vara igår !

Dag 17 – Mitt favoritminne

Shit men det finns inget favorti med skolan enligt mig, jag går bara för de är min framtid vi snackar om.
Men alla säger att man ska lära sig för livet men min pappa som är 50 år gammal kommer inte ihåg så mycket från skol gången. sen har jag en kusin som är 22 år hon kommer inte i heller ihåg mycket.
Så? varför går vi i skolan ? vi lär oss inte för livet , vi lär oss för stunden.

Men om jag måste och verkligen måste säga säga ett ämne som jag gillar lite mer än andra är det so geografi.

men annars har jag inget ämne jag gillar ..
Min gamla skola, gick i bäckahagen från 6 års till halva 4 .


Kommentarer
Postat av: Bella

Nu har vinnarna blivit för dagens blogg uppe på min blogg, kolla in om det blev du! :)

2010-12-27 @ 11:16:41
URL: http://bellizoor.blogg.se/
Postat av: Julia

Skulle det inte va favorit minne du skrev typ om ämne ;) gillar din blogg !!!

2010-12-27 @ 12:54:32
Postat av: Anonym

hahahhahaha MINNE , inte ämmne . HAHAHAHAHAH

2010-12-29 @ 00:58:09
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA MINNE inte ämne!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHHHHHHHAAAAA

2010-12-29 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback