Dag 08 – Ett ögonblick

När jag var kär för första gången så blev jag tillsammans med killen jag var kär i.
O när vi blev tillsammans trodde jag det omöjligt varför ville han ha mig för?
Och så vidare..

Jag gick i fryan och jag var kär i en kille som hete Elias och jag menar verkligen jätte kär.
Men två av mina kompisar gick fram till han och frågade på honom åt mig, han svarde ja.
O jag ville inte vara i närheten när dom frågade, sp jag satt utan för mitt klass rum och dom var nere på skol gården.
Jag var skit nervös kommer jag ihåg, för jag var så rädd att han skulle säga nej ?!
Men sen när mina kompisar Amanda och Izabell kom tillbaka.
Så sa dom först han sa nej ledsen Issa.
Sen började båda skratta och jag kommer ihåg att jag skrek "vad?"
Båda dom sa han svarade "jaa!!!" jag kommer ihåg att jag blev så chockad att jag vet inte vad jag skulle göra.
Så han hade svara "ja men hon får inte säga till någon".

Det var mitt ögonblick jag aldrig komma glöma !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter han i efternamn?

gick han i din klass? :)

2010-12-18 @ 15:28:30
Postat av: Anonym

Agnesjö

2010-12-19 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback