Dag 07 – Min bästa vän

Ja hon är en tjej som är brunett men har färgat håret mörk väldigt mörk och det är typ nästan svart.
Vi är mycket gemensamt som vi har kommit på. Hon är som en syster för mig fast från en annan mamma.
Hon är lång rätt smal och musklig. Jag sover hos henne typ varje helg. Är typ med henne varje dag.
Hon har blivit min vardag men har bara kännt henne sen i sommras. O vi har redan stora planer för sommaren som kommer. Jag har alltid kul med henne.
Hon gör mig på glatt humör och hjälper mig med det mesta asso det jag behöver hjälp med.
Hon är sjukt snäll och har en underbar personlighet som ingen har fått sett.
Många tar allt för egivet med henne som man verkligen inte ska göra med henne.
Hon är grym på fotboll, jag tror hon spelar back? vet inte riktigt hon började i mitt lag för några veckor sedan innan spelade hon i första laget.

Hon betyder i alla fall mycket för mig.


 Hedda Henriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback