Är det bögigt om killar delar säng?

Är hemma hos Hedda-Gädda, jag har snackat med mamma vill att hon ska komma och hämta mig.
Och det kunde hon, ska hemma och jul fixa hemma i lägenheten.
Hedda kommer vid 4 hem till mig..Oscar och Ellioth kommer vid 5 tiden som dom har sagt.
Alla ska sova hos mig, kuligt va? :)
Men jag vet inte om dom vill dela säng killarna också? är det bögigt om killar delar säng?
Ska höra med dom, hur dom vill ha det?

Jag har sminkat mig och så men inte så fint :P

Jag är skit glad Tack älskade Maja för bh:arna !
Fick 3 bh:ar av min kära vän Maja igår..En rosa, en svart och en svart rosa.
Skit snygga, har den rosa på mig! Önska att jag kunde visa bild på hur den ser ut men jag pallar inte.

Tack igen ! :D

Ska klä på mig lite nu, så vi hörs under dagen!



Titta min fina min...eller inte!


Ingen bra låt men Hedda har gjort att jag går runt och sjunger på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback