2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort? Japp !
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? NEJ !
4. Är det något du saknar år i 2010 som du vill ha år  2011? Ja, massor !
5. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Alla dagar .
6. Vad var din största framgång 2010? Det har varit fotbollen, har blivit bättre än jag var.
7. Största misstaget? Nästan att jag bytte skola, för en lärare.
8. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, det västa var att jag fick åka ambulans..
9. Bästa köpet? Mina fotbolls skor :D
10. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och smink , kanske? ;)
11. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att bara leva ett friskt liv är jag glad över !
12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? "Jag är en skratt mås HAHAH "
13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare lungt.
14. Vad önskar du att du gjort mer? (Privat)
15. Hur tillbringar du julen? Familjen och kusinerna.
17. Favoritprogram på tv? Fotbolls kanalen , att titta på fotboll.
18. Bästa boken du läste i år? Mardrömmen , rekommenderas till 100 % !
19. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ihåg det var så längesen.
20. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte heller ihåg.
21. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade kompisar hemma hos mig.
22. Finns det någoting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men nämner inget här.
23. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner :)
24. Vem saknade du? En kille...
25. Dom bästa nya människorna du har träffat? Ellen, Maja, Hedda och Fanny .

Kommentarer
Postat av: Dekan :D

hahaha, ''Gjorde du något i år som du aldrig gjort? Japp ! '' Vad har Du gjort bella :D?

2011-01-01 @ 18:33:35
Postat av: Dekan :D

hahaha, ''Gjorde du något i år som du aldrig gjort? Japp ! '' Vad har Du gjort bella :D?

2011-01-01 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback