isabell chattar med solin

Solin♥Isabell säger:
shit det är ju inte nyår en! ♥
Sunni♥♥ säger:
nää ♥
Solin♥Isabell säger:
hah ♥
är du inne på pea?!♥♥♥♥♥
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
braV
♥*

Solin♥Isabell vill starta ett videosamtal med dig.
Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

Du kan bara delta i ett samtal åt gången. Om du precis avslutat ett samtal väntar du en liten stund och försöker sedan igen.

Sunni♥♥ säger:
jag har med en annan
Solin♥Isabell säger:
okej
vilken?♥
Sunni♥♥ säger:
adam
han e fuul
Solin♥Isabell säger:
är han
hur ser han ut!♥
Sunni♥♥ säger:
svarthårig
Solin♥Isabell säger:
okej
vem är adam?!

Sunni♥♥ säger:
en som jag träffade på kollo 08
Solin♥Isabell säger:
okej♥
är du med han nu elr?!♥
Sunni♥♥ säger:
nää
vi webbar bara
men inte lägre
längre*
Solin♥Isabell säger:
okej

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videomottagning (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

Solin♥Isabell säger:
hur många 97 är det i eran klass nu?!♥
Sunni♥♥ säger:
3
har ni några 97 i eran klass?
hahaha
hahahahhaa
Solin♥Isabell säger:
vilka är det då?
Sunni♥♥ säger:
tum, james och serena
Solin♥Isabell säger:
2
Sunni♥♥ säger:
ok, var det du eller orre978 som klickade förfrågan på pea?
Solin♥Isabell säger:
jag<3
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
det står
Sunni♥♥ säger:
flörtar du med han?
Solin♥Isabell säger:
hah nej vrf
Sunni♥♥ säger:
det står det flört: orre978
Solin♥Isabell säger:
haha <333
Sunni♥♥ säger:
vänta
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
jag fick två nya mascaror av pappa och mamma ijul
vill du se?
?
?
?
skicka om webb

Webbkamerasessionen har avslutats.

Webbkamerasessionen har avslutats.

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videomottagning (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

Solin♥Isabell säger:
aa<33
Sunni♥♥ säger:
kolla
Solin♥Isabell säger:
snygga
Sunni♥♥ säger:
yes
Solin♥Isabell säger:
jaa<333
vad gör du?!<3
Sunni♥♥ säger:
lyssnar på musik
Solin♥Isabell säger:
okej<3
Sunni♥♥ säger:
syns det att jag har smink på mig nu?
Solin♥Isabell säger:
hah jag vet!
Sunni♥♥ säger:
syns det?
Solin♥Isabell säger:
haha aa
Sunni♥♥ säger:
gissa vad jag har på mig ?
Solin♥Isabell säger:
mascara! <3
Sunni♥♥ säger:
mer?
Solin♥Isabell säger:
läpplans!
Sunni♥♥ säger:
mm
adam trodde jag hade brunkräm på mig
Solin♥Isabell säger:
hah trodde han!
Sunni♥♥ säger:
mm
Solin♥Isabell säger:
han värkar lite galen
Sunni♥♥ säger:
men du? när du skriver på din presentation på pea, går du på vip-intdällningar
aa, han e det
Solin♥Isabell säger:
aa det gör jag!!!
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
har du sett min andra sida!<3
Sunni♥♥ säger:
men jag får aldrig min text stoor
aaa
Solin♥Isabell säger:
haha jag vet hur man göra<3
Sunni♥♥ säger:
hur?
måste platta håret
Solin♥Isabell säger:
det står storlek! och där finns det storlekara<3
Sunni♥♥ säger:
men det händer inte
Solin♥Isabell säger:
men då får du trycka ner på x och sen brova igen
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
<3



Sunni♥♥ säger:
det gick inte ; (
brb

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
nice bild
Solin♥Isabell säger:
nu har jag deeej!
Sunni♥♥ säger:
på vadå?
Solin♥Isabell säger:
puss på deej solin
Solin♥Isabell skickar:

Öppna(Alt+P)
Solin♥Isabell säger:
här du får den jag gjorde den

Du har tagit emot C:\Users\sony\Documents\Mina mottagna filer\00000000000000.jpg från Solin♥Isabell.

Sunni♥♥ säger:
hur gjorde du puss mun?
? på bilden
som du skickade
Solin♥Isabell säger:
på photoshop
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
hur ser din photoshop ut?
kan du skicka bild?
Solin♥Isabell säger:
jag vet inte
Sunni♥♥ säger:
okej

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
jaapa
Sunni♥♥ säger:
ska jag visa hur mmin ser ut?
Solin♥Isabell säger:
aa
Sunni♥♥ säger:
så ser min ut

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
inte samma

Solin♥Isabell ringer dig.
Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

Du har accepterat inbjudan att starta ett samtal.
Avsluta samtal (Alt+Q).

Solin♥Isabell säger:
<3
Sunni♥♥ säger:
mmm
Solin♥Isabell säger:
hör duy meej
Sunni♥♥ säger:
mm
mm
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
jag kastade i din mun
Solin♥Isabell säger:
gemmi
gimm
Sunni♥♥ säger:
lili och sussie
ugglas
charlotte perelli
linda bengtsing
vänta lite, min data dampar!!!!
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:

vem loggade in?
Solin♥Isabell säger:
hur vet du att någon loggade in?!
Sunni♥♥ säger:
jag hörde
ni e lika i webben
Solin♥Isabell säger:
haha
haha not
Sunni♥♥ säger:
men vem var det som loggade in?

joooo
ok
ok
green day!
vem skrev?
Solin♥Isabell säger:
amanda
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:

visst är det bra låt
Sunni♥♥ säger:
haha ok
Solin♥Isabell säger:
hah

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
baby<3
Sunni♥♥ säger:
ILY BABY ♥♥
Solin♥Isabell säger:
älskar deej
Sunni♥♥ säger:

Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
lyssnar du från youtube eller?
Solin♥Isabell säger:
spotify
Sunni♥♥ säger:
ok
vad heter den låten?
Solin♥Isabell säger:
"Min första största kärlek"
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
lyssnar på den
brb
Solin♥Isabell säger:
jag vet
Sunni♥♥ säger:

melinda är kär i oscar bjare
visste du det
?
Solin♥Isabell säger:
är hon!
Sunni♥♥ säger:
mm
Solin♥Isabell säger:
shittt
!!!
Sunni♥♥ säger:
mm, han e inte snygg!!
Solin♥Isabell säger:
nej
Sunni♥♥ säger:
vad förvånad du ser ut
Solin♥Isabell säger:
jag vet du är hemst
Sunni♥♥ säger:
va?
förstår inte
Solin♥Isabell säger:
fattar inte att melinda kan vara kär i han!?
Sunni♥♥ säger:
inte jag heller
Solin♥Isabell säger:
hah
snygg bild va?!
på deej
Sunni♥♥ säger:
hahaa aa
Solin♥Isabell säger:
snyggast
bilden
as¨å jag är kär i den
bilden!
Sunni♥♥ säger:
på mig?
Solin♥Isabell säger:
aa
<
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
käääärrr
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:

Sunni♥♥ säger:
bloggar du mycket?
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
kan du göra en fiiiiin bild på mig i photoshop?
Solin♥Isabell säger:
okej skicka en till fjortis bild

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Sunni♥♥ säger:
har bara en
Solin♥Isabell säger:
nej du har fler
Sunni♥♥ säger:
men jag har en på 2 stycken, mina kompisar, kelly och mira

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
vilka är det
Sunni♥♥ säger:
Kompisar från kollor
kollot*
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
leker du fjortis?
Solin♥Isabell säger:
får jag se
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
hah ja
Sunni♥♥ säger:
jag har redigerat den svart vit
Solin♥Isabell säger:
vilka är det
Sunni♥♥ säger:
kelly och mira
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
från mitt kollo 08

Solin
Du slutade att dela foton

♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
oekj
okej
Sunni♥♥ säger:
kan du göra en fin bild då?
Solin♥Isabell säger:
på deej
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
sikicka bild på ddeej!
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
så333

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Sunni♥♥ säger:
har du sparat dom?
Solin♥Isabell säger:
jjaa
Sunni♥♥ säger:

Du slutade att dela foton

Sunni♥♥ säger:
skicka sen den så som jag gjorde
linnea, tum och jag

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Sunni♥♥ säger:
vi var i lindex och prova kläder

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
jag håller på 1
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:

har du tagit den
Sunni♥♥ säger:
fiiin
aa

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:

Sunni♥♥ säger:

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
så blev det
Sunni♥♥ säger:
fiina

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
haha tackar
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
hör du meeej??????
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
david guetta
och akon
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
kally rowland och david guetta va det
kelly*
Solin♥Isabell säger:
jaa2
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
duktig du är!
Sunni♥♥ säger:
hahah
Solin♥Isabell säger:
vad har du för låtar på pea?!
Sunni♥♥ säger:
menar du kodar?
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
mååånga
Solin♥Isabell säger:
kan du skicka en bra
Sunni♥♥ säger:
http://klubberiet.se/mp3/track11.mp3
http://www.peakoder.com/mp3/b703ea1ab32e7b13633e1bf223fc4c8c.mp3
http://mp3.music.lib.ru/mp3/d/dj_e_x/dj_e_x-15dance_benassi_style-2.mp3
http://www.theanimalhouse.us/angelique/music/PitbullGoGirl.mp3
http://dl2.musicwebtown.com/mississippimom/playlists/191658/2172197.mp3
http://lasias.se/download/tabbebarn/GTEBORGS__FJORTISAR.mp3
http://americanboy.wrzut
några va det
jag har 125
jag har snott kodar
är mina bra eller?
Solin♥Isabell säger:
haha aa skicka den du har på din press
Sunni♥♥ säger:
ok
vänta lite
http://downloads.pitchforkmedia.com/pack-candy.mp3
Solin♥Isabell säger:
jag hat typ 1000 men bara gamla
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
tackar bby
Sunni♥♥ säger:
är du medlem på peakoder.com ?
Solin♥Isabell säger:
nej det gåt inte bara min syrra är det
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
man kan bara ha en på en dator
Sunni♥♥ säger:
har hon pea?
vad heter hon?
Solin♥Isabell säger:
950219@pea men hon är aldrig inne så skapa inte rel med henne
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
är du bjuden på melindas tjejmiddag?
Solin♥Isabell säger:
nej
Sunni♥♥ säger:
e du glad över det?
Solin♥Isabell säger:
haha nej men jag vet inte om jag ville gå i alla fall för det känns lite konstigt men säg inte det
Sunni♥♥ säger:
nee, jag lovar bby
Solin♥Isabell säger:
okej bra älskling
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
vrf gjorde du så ?
Solin♥Isabell säger:
kan du spara den hära msn och sen skicka den till meeej
vet inte älskling33
Sunni♥♥ säger:
texten?
hela?
Solin♥Isabell säger:
hela
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
bra
Sunni♥♥ säger:
vrf vill du det egenligen ?
Solin♥Isabell säger:
jag vill ska lägga ut den på bloggen
Sunni♥♥ säger:
ok heela chatten ?
omg
Solin♥Isabell säger:
ja
jajajaja
Sunni♥♥ säger:
det kommer typ täcka 500000 sidor
Solin♥Isabell säger:
hahaha
hhaha
hahah
hahah
haha
haha
hahah
haha
haha
hha
hha
hhaa
ahgahgah
ajhaa
Sunni♥♥ säger:
försöker du täcka hela chatten med ditt hahhaha ?
Solin♥Isabell säger:
haha ahah typ
typ
typ
tpy
typ
tpu
Sunni♥♥ säger:
muahhhaa, men det kan du inte
Solin♥Isabell säger:
jojiojojojo
Sunni♥♥ säger:
för jag e polisen här i chatten
Solin♥Isabell säger:
ahahah
hahha
haha
hah not"
Sunni♥♥ säger:
Tänk att vi är människor och inte apor
Solin♥Isabell säger:
ja men vrf säger alla att vi är apor då?! O
*
Sunni♥♥ säger:
hahah, för dom e våra släktingar * här kommer lärare solin*
Solin♥Isabell säger:
hah men släkt ja men det är inte lik meej för jag är för snygga för en apa!
Sunni♥♥ säger:
haha, jag e ännu snyggare än en apas näsa, för den har stoora snoriga hål, men intej ag
inte jag*
tum loggar in på msn
Solin♥Isabell säger:
haha va fattar 00% hhaha x)
haha okej
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
tum skrev tja
Solin♥Isabell säger:
har du sparat chatten?!
Sunni♥♥ säger:
inte en, jag gör det när vi har slutat HELA
Solin♥Isabell säger:
skriv hej då är upptagen
Sunni♥♥ säger:
till tum?
Solin♥Isabell säger:
ja
Sunni♥♥ säger:
hon har varit med linnea på bio
okej, ska
Solin♥Isabell säger:
okej bby!
okej är linnea med henne?!
Sunni♥♥ säger:
nej, dom har varit på bio
men tum kom hem nyss ensam
så, nu så skrev jag att jag var upptagen
Solin♥Isabell säger:
okej okej okej okej
Sunni♥♥ säger:
hahah
det såg kul ut
mellie vill typ bli wannabe fjortis
Solin♥Isabell säger:
haha vile hon?!
Sunni♥♥ säger:
aa, jag skickade ett sms
Solin♥Isabell säger:
jag vet
♥baby!♥sollan har skickat ett sms
Sunni♥♥ säger:
ok
nice namn jag har
Solin♥Isabell säger:
så heter du
Sunni♥♥ säger:



Solin♥Isabell säger:
jag vet cooolatse
Sunni♥♥ säger:

hahah
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
idag fick jag skrattsjukan
Solin♥Isabell säger:
vad heter jag på din då?!?!?!33
fick du vrf
Sunni♥♥ säger:
isabell heter du
jag fick skrattsjukan för att jag tänkte på en dum sak
Solin♥Isabell säger:
vad tänket du på?!
Sunni♥♥ säger:
du kommer börja asgarva
Solin♥Isabell säger:
vad?!
Sunni♥♥ säger:
men en gång när jag, melinda, meron och sondos satt i koridoren då kom o*car och n*hom, och då gjorde han lite saker
Solin♥Isabell säger:
vad gjortde han (han är vem)???!!!
Sunni♥♥ säger:
han tog armen runt min nacke och sa hej älskling
Sen gjorde ha nsamma sak på sondos och meron, men inte på melinda
Solin♥Isabell säger:
hah
vissste du att ahn var kär i meej förut !
Sunni♥♥ säger:
var han ?
hur vet du det?
Solin♥Isabell säger:
han sa det inte men du vet att killar kan slå en tje när dom gillar en ?!
Sunni♥♥ säger:
haha, då gillar ali, david, nahom, oscar, edwin, thomas, hugo, filip och linus mig
alla dom har slagit mig
men löst
Solin♥Isabell säger:
men jag menar att oscar var med meeej typ hela tid när jag gick i bäcka och när jag vart på kvarters gården så var ahn med meeej och satt brevid meej och kunde inte sluta hålla på med meej
Sunni♥♥ säger:
hahaha
han e singel igen tror jag
Solin♥Isabell säger:
haahah bra att veta
jag tror nog att jag ska haffa han
Sunni♥♥ säger:
när vi fick dansa med hela 1-6 då fick jag dansa med oscar och edwin
hahhaa, haffa på
Solin♥Isabell säger:
haha
att vi ska bli tsm
Sunni♥♥ säger:
ska du och orre?
Solin♥Isabell säger:
hah aa
haha om det går
Sunni♥♥ säger:
hur ska du göra?
Solin♥Isabell säger:
jag ahr ahn nr
jag har hans nr
nr=nummer
Sunni♥♥ säger:
men du? elise berätta att han har bytt nummer
för typ 2 veckor sen
Solin♥Isabell säger:
elise? vem är det?`??
okej
Sunni♥♥ säger:
hon går i hans klass
Solin♥Isabell säger:
men man kan testa
Sunni♥♥ säger:
aa
smsa han nu
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
skriv heej
Solin♥Isabell säger:
nej vad gör du?!
Sunni♥♥ säger:
inget, men har du mesat han?
Solin♥Isabell säger:
nahae oxå nahoms nummer
Sunni♥♥ säger:
hur har du fått doms nummer?
Solin♥Isabell säger:
ja det har jag
jag vet inte typ bara fått det jag är med dom bland
Sunni♥♥ säger:
haha ok
Solin♥Isabell säger:
när eilish var här hon skulle sova här då gick vi ut då var oscar och nahom uy då var vi med dom det var skit pinsamt
Sunni♥♥ säger:
haha vad hände?
Solin♥Isabell säger:
hah det vill du inte vet<
Sunni♥♥ säger:
jooooo
Solin♥Isabell säger:
haha oscar drog ner byxorna på meej
Sunni♥♥ säger:

såg han dina trosor?
Solin♥Isabell säger:
as pinsamt
haha ja men inte mkt
Sunni♥♥ säger:
braaa
Solin♥Isabell säger:
är det bra?!???
Sunni♥♥ säger:
att han inte såg mycket
Solin♥Isabell säger:
hah ja
men edwin var oxå med så alla tre såg och eilish tyckte synd om meej!
Sunni♥♥ säger:
!!!! omg!! vad elaka dom va
provade du smsa orrE?
?
Solin♥Isabell säger:
gjort
Sunni♥♥ säger:
har han svarat?
Solin♥Isabell säger:
neeeääa
Sunni♥♥ säger:
ok, vad skrev du?
Solin♥Isabell säger:
vad gör du?!
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
men han kanske byt
Sunni♥♥ säger:
vi lyssnar på samma lpt
låt*
Solin♥Isabell säger:
gör vi
Sunni♥♥ säger:
aa, gillar du den?
Solin♥Isabell säger:
hah ja
:
Sunni♥♥ säger:
, jag har orre's msn, du me väll?
Solin♥Isabell säger:
men jag är och titta på din pea press
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:

Sunni♥♥ säger:
har du hans ?
msn
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
och nahoms
Sunni♥♥ säger:
nahoms?
haha vad e den?
jag ska ''busa''
Solin♥Isabell säger:
men dom är aldrig inne
som hur
Sunni♥♥ säger:
hej nahom!!
så ska jag skriva

om det nu funkar
Solin♥Isabell säger:
hha du?!
<
3<


<
Sunni♥♥ säger:
vadå?
Solin♥Isabell säger:
333<
3
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:

få ja hans msn?
Solin♥Isabell säger:
haha han skrev på sms en gång till meeej och frågade efter tums nr
jag baar vr fvill du ha det
Sunni♥♥ säger:
jag ska ju busa
Solin♥Isabell säger:
han bara jag tror hon är kär i meej?!
jag bara heheh
och gav det
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
tror jag att jag gjorde kommer inte i håg
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
busa på dduuu!
Sunni♥♥ säger:
jag e bäst på det
Solin♥Isabell säger:
jag är me dej?!
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:

nääe jag är bäst
2
Sunni♥♥ säger:

Solin♥Isabell säger:
hörde du?!
Sunni♥♥ säger:

Solin♥Isabell säger:
emma säger hej
haha sett på
Sunni♥♥ säger:
jag har musik i öronen , värsta braiga lååten
Solin♥Isabell säger:
ahhahaha okej men emma sa heeej till deej?!
Sunni♥♥ säger:
okej, hejj Emma
Solin♥Isabell säger:
men nu har hon gåttx)
Sunni♥♥ säger:
aha
Solin♥Isabell säger:

vad gör du nu då?!
Sunni♥♥ säger:
får jag nah*m msn då? jag tänker hur jag ska busa
Solin♥Isabell säger:
okej vänta
Sunni♥♥ säger:
har du hittat hans ?
Solin♥Isabell säger:
nej men jag har hans syrras så jag ska fråga henne om hans msn
Sunni♥♥ säger:
ok
hur många har du egentligen på msn?
Solin♥Isabell säger:
i don´t know
Sunni♥♥ säger:
många eller?
Solin♥Isabell säger:
typ
Sunni♥♥ säger:
ok
brukar du skicka kedjebrev på msn?
e-mail
Solin♥Isabell säger:
[email protected]
nej aldig hatar kedje brav på mobilen och påå msn?!
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
vänta ska hämnta min macka
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
tillbaka
Sunni♥♥ säger:
samma
Solin♥Isabell säger:
ser det
Sunni♥♥ säger:
ååh! du suktar mig
Solin♥Isabell säger:
haha
mjölk
vi skålar
Sunni♥♥ säger:
mm
vilka har du på msn ?
Solin♥Isabell säger:
vet inte:_P
Sunni♥♥ säger:
haha
vilka du med då?
Solin♥Isabell säger:
deej och dennis men dennis är en tönt
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
vilka chatta du med?!
Sunni♥♥ säger:
dig, hanna, cornelia, isabella, klara och adam
Solin♥Isabell säger:
hha okej vem är roligast då=!
Sunni♥♥ säger:
duu
skrev dom i ordning
Solin♥Isabell säger:
ahhh
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
nu chattar jag bara med deej
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
hur länge har vi chattatat typ låt meej gissa en 6 tiden
Sunni♥♥ säger:
aa
i 5 timmar
Solin♥Isabell säger:
jag vet det är as kul att chatta med deeej i alla fall
Sunni♥♥ säger:
ahhahahahahhahahaa
Solin♥Isabell säger:
alla andra chattar man bara 3 minuter sen säger dom hej då
Sunni♥♥ säger:
vi ju typ 8 timmar med varandra, 2 timmar till typ
vem besöker du?
om du nu gör det
nytt hjärta
Solin♥Isabell säger:
ingen
Sunni♥♥ säger:
ingen längre typ
haha
Solin♥Isabell säger:
haha ja precis
Sunni♥♥ säger:
vad ska jag skaffa för rel med O ?
orre978
Solin♥Isabell säger:
flört
haha
Sunni♥♥ säger:
haha vrf?
Solin♥Isabell säger:
kul <
3
2
Sunni♥♥ säger:
ska jag ta bästa kompis ?
Solin♥Isabell säger:
jaa det var bra
Sunni♥♥ säger:
ok
nu har jag skickar
skickat
Solin♥Isabell säger:
bra solen
jag vet vrf du heter solen
Sunni♥♥ säger:
vrf?
Solin♥Isabell säger:
för du lyser upp min dag
Sunni♥♥ säger:
!!!! jaaa precis
Solin♥Isabell säger:
visst är jag bra
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
du är BÄST men jag är BÄTTRE!
haha
Sunni♥♥ säger:
haha
brb
Solin♥Isabell säger:
jag vet
jag är bäst
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
solin du måste spara chatten du får skicka den till meej för jag måste logga ut för syrra har kommit hem men du får skicka den sen typ senare i kväll för du och jag är vakna sent
Sunni♥♥ säger:
okej
jag sparar den ny då
nu*
Solin♥Isabell säger:
bar tackar
Sunni♥♥ säger:
hejdå
Solin♥Isabell säger:
bra hörs sen bby
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
shit det är ju inte nyår en! ♥
Sunni♥♥ säger:
nää ♥
Solin♥Isabell säger:
hah ♥
är du inne på pea?!♥♥♥♥♥
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
braV
♥*

Solin♥Isabell vill starta ett videosamtal med dig.
Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

Du kan bara delta i ett samtal åt gången. Om du precis avslutat ett samtal väntar du en liten stund och försöker sedan igen.

Sunni♥♥ säger:
jag har med en annan
Solin♥Isabell säger:
okej
vilken?♥
Sunni♥♥ säger:
adam
han e fuul
Solin♥Isabell säger:
är han
hur ser han ut!♥
Sunni♥♥ säger:
svarthårig
Solin♥Isabell säger:
okej
vem är adam?!

Sunni♥♥ säger:
en som jag träffade på kollo 08
Solin♥Isabell säger:
okej♥
är du med han nu elr?!♥
Sunni♥♥ säger:
nää
vi webbar bara
men inte lägre
längre*
Solin♥Isabell säger:
okej

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videomottagning (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

Solin♥Isabell säger:
hur många 97 är det i eran klass nu?!♥
Sunni♥♥ säger:
3
har ni några 97 i eran klass?
hahaha
hahahahhaa
Solin♥Isabell säger:
vilka är det då?
Sunni♥♥ säger:
tum, james och serena
Solin♥Isabell säger:
2
Sunni♥♥ säger:
ok, var det du eller orre978 som klickade förfrågan på pea?
Solin♥Isabell säger:
jag<3
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
det står
Sunni♥♥ säger:
flörtar du med han?
Solin♥Isabell säger:
hah nej vrf
Sunni♥♥ säger:
det står det flört: orre978
Solin♥Isabell säger:
haha <333
Sunni♥♥ säger:
vänta
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
jag fick två nya mascaror av pappa och mamma ijul
vill du se?
?
?
?
skicka om webb

Webbkamerasessionen har avslutats.

Webbkamerasessionen har avslutats.

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Du har bjudit in Solin♥Isabell att starta videomottagning (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

Solin♥Isabell har accepterat din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

Solin♥Isabell säger:
aa<33
Sunni♥♥ säger:
kolla
Solin♥Isabell säger:
snygga
Sunni♥♥ säger:
yes
Solin♥Isabell säger:
jaa<333
vad gör du?!<3
Sunni♥♥ säger:
lyssnar på musik
Solin♥Isabell säger:
okej<3
Sunni♥♥ säger:
syns det att jag har smink på mig nu?
Solin♥Isabell säger:
hah jag vet!
Sunni♥♥ säger:
syns det?
Solin♥Isabell säger:
haha aa
Sunni♥♥ säger:
gissa vad jag har på mig ?
Solin♥Isabell säger:
mascara! <3
Sunni♥♥ säger:
mer?
Solin♥Isabell säger:
läpplans!
Sunni♥♥ säger:
mm
adam trodde jag hade brunkräm på mig
Solin♥Isabell säger:
hah trodde han!
Sunni♥♥ säger:
mm
Solin♥Isabell säger:
han värkar lite galen
Sunni♥♥ säger:
men du? när du skriver på din presentation på pea, går du på vip-intdällningar
aa, han e det
Solin♥Isabell säger:
aa det gör jag!!!
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
har du sett min andra sida!<3
Sunni♥♥ säger:
men jag får aldrig min text stoor
aaa
Solin♥Isabell säger:
haha jag vet hur man göra<3
Sunni♥♥ säger:
hur?
måste platta håret
Solin♥Isabell säger:
det står storlek! och där finns det storlekara<3
Sunni♥♥ säger:
men det händer inte
Solin♥Isabell säger:
men då får du trycka ner på x och sen brova igen
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
<3



Sunni♥♥ säger:
det gick inte ; (
brb

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
nice bild
Solin♥Isabell säger:
nu har jag deeej!
Sunni♥♥ säger:
på vadå?
Solin♥Isabell säger:
puss på deej solin
Solin♥Isabell skickar:

Öppna(Alt+P)
Solin♥Isabell säger:
här du får den jag gjorde den

Du har tagit emot C:\Users\sony\Documents\Mina mottagna filer\00000000000000.jpg från Solin♥Isabell.

Sunni♥♥ säger:
hur gjorde du puss mun?
? på bilden
som du skickade
Solin♥Isabell säger:
på photoshop
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
hur ser din photoshop ut?
kan du skicka bild?
Solin♥Isabell säger:
jag vet inte
Sunni♥♥ säger:
okej

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
jaapa
Sunni♥♥ säger:
ska jag visa hur mmin ser ut?
Solin♥Isabell säger:
aa
Sunni♥♥ säger:
så ser min ut

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
inte samma

Solin♥Isabell ringer dig.
Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

Du har accepterat inbjudan att starta ett samtal.
Avsluta samtal (Alt+Q).

Solin♥Isabell säger:
<3
Sunni♥♥ säger:
mmm
Solin♥Isabell säger:
hör duy meej
Sunni♥♥ säger:
mm
mm
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
jag kastade i din mun
Solin♥Isabell säger:
gemmi
gimm
Sunni♥♥ säger:
lili och sussie
ugglas
charlotte perelli
linda bengtsing
vänta lite, min data dampar!!!!
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:

vem loggade in?
Solin♥Isabell säger:
hur vet du att någon loggade in?!
Sunni♥♥ säger:
jag hörde
ni e lika i webben
Solin♥Isabell säger:
haha
haha not
Sunni♥♥ säger:
men vem var det som loggade in?

joooo
ok
ok
green day!
vem skrev?
Solin♥Isabell säger:
amanda
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:

visst är det bra låt
Sunni♥♥ säger:
haha ok
Solin♥Isabell säger:
hah

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
baby<3
Sunni♥♥ säger:
ILY BABY ♥♥
Solin♥Isabell säger:
älskar deej
Sunni♥♥ säger:

Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
lyssnar du från youtube eller?
Solin♥Isabell säger:
spotify
Sunni♥♥ säger:
ok
vad heter den låten?
Solin♥Isabell säger:
"Min första största kärlek"
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
lyssnar på den
brb
Solin♥Isabell säger:
jag vet
Sunni♥♥ säger:

melinda är kär i oscar bjare
visste du det
?
Solin♥Isabell säger:
är hon!
Sunni♥♥ säger:
mm
Solin♥Isabell säger:
shittt
!!!
Sunni♥♥ säger:
mm, han e inte snygg!!
Solin♥Isabell säger:
nej
Sunni♥♥ säger:
vad förvånad du ser ut
Solin♥Isabell säger:
jag vet du är hemst
Sunni♥♥ säger:
va?
förstår inte
Solin♥Isabell säger:
fattar inte att melinda kan vara kär i han!?
Sunni♥♥ säger:
inte jag heller
Solin♥Isabell säger:
hah
snygg bild va?!
på deej
Sunni♥♥ säger:
hahaa aa
Solin♥Isabell säger:
snyggast
bilden
as¨å jag är kär i den
bilden!
Sunni♥♥ säger:
på mig?
Solin♥Isabell säger:
aa
<
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
käääärrr
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:

Sunni♥♥ säger:
bloggar du mycket?
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
kan du göra en fiiiiin bild på mig i photoshop?
Solin♥Isabell säger:
okej skicka en till fjortis bild

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Sunni♥♥ säger:
har bara en
Solin♥Isabell säger:
nej du har fler
Sunni♥♥ säger:
men jag har en på 2 stycken, mina kompisar, kelly och mira

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
vilka är det
Sunni♥♥ säger:
Kompisar från kollor
kollot*
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
leker du fjortis?
Solin♥Isabell säger:
får jag se
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
hah ja
Sunni♥♥ säger:
jag har redigerat den svart vit
Solin♥Isabell säger:
vilka är det
Sunni♥♥ säger:
kelly och mira
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
från mitt kollo 08

Solin
Du slutade att dela foton

♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
oekj
okej
Sunni♥♥ säger:
kan du göra en fin bild då?
Solin♥Isabell säger:
på deej
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
sikicka bild på ddeej!
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
så333

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Sunni♥♥ säger:
har du sparat dom?
Solin♥Isabell säger:
jjaa
Sunni♥♥ säger:

Du slutade att dela foton

Sunni♥♥ säger:
skicka sen den så som jag gjorde
linnea, tum och jag

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Sunni♥♥ säger:
vi var i lindex och prova kläder

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
jag håller på 1
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:

har du tagit den
Sunni♥♥ säger:
fiiin
aa

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:

Sunni♥♥ säger:

Solin
♥Isabell slutade att dela foton
Solin♥Isabell säger:
så blev det
Sunni♥♥ säger:
fiina

Du slutade att dela foton

Solin♥Isabell säger:
haha tackar
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
hör du meeej??????
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
david guetta
och akon
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
kally rowland och david guetta va det
kelly*
Solin♥Isabell säger:
jaa2
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
duktig du är!
Sunni♥♥ säger:
hahah
Solin♥Isabell säger:
vad har du för låtar på pea?!
Sunni♥♥ säger:
menar du kodar?
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
mååånga
Solin♥Isabell säger:
kan du skicka en bra
Sunni♥♥ säger:
http://klubberiet.se/mp3/track11.mp3
http://www.peakoder.com/mp3/b703ea1ab32e7b13633e1bf223fc4c8c.mp3
http://mp3.music.lib.ru/mp3/d/dj_e_x/dj_e_x-15dance_benassi_style-2.mp3
http://www.theanimalhouse.us/angelique/music/PitbullGoGirl.mp3
http://dl2.musicwebtown.com/mississippimom/playlists/191658/2172197.mp3
http://lasias.se/download/tabbebarn/GTEBORGS__FJORTISAR.mp3
http://americanboy.wrzut
några va det
jag har 125
jag har snott kodar
är mina bra eller?
Solin♥Isabell säger:
haha aa skicka den du har på din press
Sunni♥♥ säger:
ok
vänta lite
http://downloads.pitchforkmedia.com/pack-candy.mp3
Solin♥Isabell säger:
jag hat typ 1000 men bara gamla
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
tackar bby
Sunni♥♥ säger:
är du medlem på peakoder.com ?
Solin♥Isabell säger:
nej det gåt inte bara min syrra är det
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
man kan bara ha en på en dator
Sunni♥♥ säger:
har hon pea?
vad heter hon?
Solin♥Isabell säger:
950219@pea men hon är aldrig inne så skapa inte rel med henne
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
är du bjuden på melindas tjejmiddag?
Solin♥Isabell säger:
nej
Sunni♥♥ säger:
e du glad över det?
Solin♥Isabell säger:
haha nej men jag vet inte om jag ville gå i alla fall för det känns lite konstigt men säg inte det
Sunni♥♥ säger:
nee, jag lovar bby
Solin♥Isabell säger:
okej bra älskling
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
vrf gjorde du så ?
Solin♥Isabell säger:
kan du spara den hära msn och sen skicka den till meeej
vet inte älskling33
Sunni♥♥ säger:
texten?
hela?
Solin♥Isabell säger:
hela
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
bra
Sunni♥♥ säger:
vrf vill du det egenligen ?
Solin♥Isabell säger:
jag vill ska lägga ut den på bloggen
Sunni♥♥ säger:
ok heela chatten ?
omg
Solin♥Isabell säger:
ja
jajajaja
Sunni♥♥ säger:
det kommer typ täcka 500000 sidor
Solin♥Isabell säger:
hahaha
hhaha
hahah
hahah
haha
haha
hahah
haha
haha
hha
hha
hhaa
ahgahgah
ajhaa
Sunni♥♥ säger:
försöker du täcka hela chatten med ditt hahhaha ?
Solin♥Isabell säger:
haha ahah typ
typ
typ
tpy
typ
tpu
Sunni♥♥ säger:
muahhhaa, men det kan du inte
Solin♥Isabell säger:
jojiojojojo
Sunni♥♥ säger:
för jag e polisen här i chatten
Solin♥Isabell säger:
ahahah
hahha
haha
hah not"
Sunni♥♥ säger:
Tänk att vi är människor och inte apor
Solin♥Isabell säger:
ja men vrf säger alla att vi är apor då?! O
*
Sunni♥♥ säger:
hahah, för dom e våra släktingar * här kommer lärare solin*
Solin♥Isabell säger:
hah men släkt ja men det är inte lik meej för jag är för snygga för en apa!
Sunni♥♥ säger:
haha, jag e ännu snyggare än en apas näsa, för den har stoora snoriga hål, men intej ag
inte jag*
tum loggar in på msn
Solin♥Isabell säger:
haha va fattar 00% hhaha x)
haha okej
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
tum skrev tja
Solin♥Isabell säger:
har du sparat chatten?!
Sunni♥♥ säger:
inte en, jag gör det när vi har slutat HELA
Solin♥Isabell säger:
skriv hej då är upptagen
Sunni♥♥ säger:
till tum?
Solin♥Isabell säger:
ja
Sunni♥♥ säger:
hon har varit med linnea på bio
okej, ska
Solin♥Isabell säger:
okej bby!
okej är linnea med henne?!
Sunni♥♥ säger:
nej, dom har varit på bio
men tum kom hem nyss ensam
så, nu så skrev jag att jag var upptagen
Solin♥Isabell säger:
okej okej okej okej
Sunni♥♥ säger:
hahah
det såg kul ut
mellie vill typ bli wannabe fjortis
Solin♥Isabell säger:
haha vile hon?!
Sunni♥♥ säger:
aa, jag skickade ett sms
Solin♥Isabell säger:
jag vet
♥baby!♥sollan har skickat ett sms
Sunni♥♥ säger:
ok
nice namn jag har
Solin♥Isabell säger:
så heter du
Sunni♥♥ säger:



Solin♥Isabell säger:
jag vet cooolatse
Sunni♥♥ säger:

hahah
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:
idag fick jag skrattsjukan
Solin♥Isabell säger:
vad heter jag på din då?!?!?!33
fick du vrf
Sunni♥♥ säger:
isabell heter du
jag fick skrattsjukan för att jag tänkte på en dum sak
Solin♥Isabell säger:
vad tänket du på?!
Sunni♥♥ säger:
du kommer börja asgarva
Solin♥Isabell säger:
vad?!
Sunni♥♥ säger:
men en gång när jag, melinda, meron och sondos satt i koridoren då kom o*car och n*hom, och då gjorde han lite saker
Solin♥Isabell säger:
vad gjortde han (han är vem)???!!!
Sunni♥♥ säger:
han tog armen runt min nacke och sa hej älskling
Sen gjorde ha nsamma sak på sondos och meron, men inte på melinda
Solin♥Isabell säger:
hah
vissste du att ahn var kär i meej förut !
Sunni♥♥ säger:
var han ?
hur vet du det?
Solin♥Isabell säger:
han sa det inte men du vet att killar kan slå en tje när dom gillar en ?!
Sunni♥♥ säger:
haha, då gillar ali, david, nahom, oscar, edwin, thomas, hugo, filip och linus mig
alla dom har slagit mig
men löst
Solin♥Isabell säger:
men jag menar att oscar var med meeej typ hela tid när jag gick i bäcka och när jag vart på kvarters gården så var ahn med meeej och satt brevid meej och kunde inte sluta hålla på med meej
Sunni♥♥ säger:
hahaha
han e singel igen tror jag
Solin♥Isabell säger:
haahah bra att veta
jag tror nog att jag ska haffa han
Sunni♥♥ säger:
när vi fick dansa med hela 1-6 då fick jag dansa med oscar och edwin
hahhaa, haffa på
Solin♥Isabell säger:
haha
att vi ska bli tsm
Sunni♥♥ säger:
ska du och orre?
Solin♥Isabell säger:
hah aa
haha om det går
Sunni♥♥ säger:
hur ska du göra?
Solin♥Isabell säger:
jag ahr ahn nr
jag har hans nr
nr=nummer
Sunni♥♥ säger:
men du? elise berätta att han har bytt nummer
för typ 2 veckor sen
Solin♥Isabell säger:
elise? vem är det?`??
okej
Sunni♥♥ säger:
hon går i hans klass
Solin♥Isabell säger:
men man kan testa
Sunni♥♥ säger:
aa
smsa han nu
Solin♥Isabell säger:
okej
Sunni♥♥ säger:
skriv heej
Solin♥Isabell säger:
nej vad gör du?!
Sunni♥♥ säger:
inget, men har du mesat han?
Solin♥Isabell säger:
nahae oxå nahoms nummer
Sunni♥♥ säger:
hur har du fått doms nummer?
Solin♥Isabell säger:
ja det har jag
jag vet inte typ bara fått det jag är med dom bland
Sunni♥♥ säger:
haha ok
Solin♥Isabell säger:
när eilish var här hon skulle sova här då gick vi ut då var oscar och nahom uy då var vi med dom det var skit pinsamt
Sunni♥♥ säger:
haha vad hände?
Solin♥Isabell säger:
hah det vill du inte vet<
Sunni♥♥ säger:
jooooo
Solin♥Isabell säger:
haha oscar drog ner byxorna på meej
Sunni♥♥ säger:

såg han dina trosor?
Solin♥Isabell säger:
as pinsamt
haha ja men inte mkt
Sunni♥♥ säger:
braaa
Solin♥Isabell säger:
är det bra?!???
Sunni♥♥ säger:
att han inte såg mycket
Solin♥Isabell säger:
hah ja
men edwin var oxå med så alla tre såg och eilish tyckte synd om meej!
Sunni♥♥ säger:
!!!! omg!! vad elaka dom va
provade du smsa orrE?
?
Solin♥Isabell säger:
gjort
Sunni♥♥ säger:
har han svarat?
Solin♥Isabell säger:
neeeääa
Sunni♥♥ säger:
ok, vad skrev du?
Solin♥Isabell säger:
vad gör du?!
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
men han kanske byt
Sunni♥♥ säger:
vi lyssnar på samma lpt
låt*
Solin♥Isabell säger:
gör vi
Sunni♥♥ säger:
aa, gillar du den?
Solin♥Isabell säger:
hah ja
:
Sunni♥♥ säger:
, jag har orre's msn, du me väll?
Solin♥Isabell säger:
men jag är och titta på din pea press
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:

Sunni♥♥ säger:
har du hans ?
msn
Solin♥Isabell säger:
jaa
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
och nahoms
Sunni♥♥ säger:
nahoms?
haha vad e den?
jag ska ''busa''
Solin♥Isabell säger:
men dom är aldrig inne
som hur
Sunni♥♥ säger:
hej nahom!!
så ska jag skriva

om det nu funkar
Solin♥Isabell säger:
hha du?!
<
3<


<
Sunni♥♥ säger:
vadå?
Solin♥Isabell säger:
333<
3
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
Sunni♥♥ säger:

få ja hans msn?
Solin♥Isabell säger:
haha han skrev på sms en gång till meeej och frågade efter tums nr
jag baar vr fvill du ha det
Sunni♥♥ säger:
jag ska ju busa
Solin♥Isabell säger:
han bara jag tror hon är kär i meej?!
jag bara heheh
och gav det
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
tror jag att jag gjorde kommer inte i håg
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
busa på dduuu!
Sunni♥♥ säger:
jag e bäst på det
Solin♥Isabell säger:
jag är me dej?!
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:

nääe jag är bäst
2
Sunni♥♥ säger:

Solin♥Isabell säger:
hörde du?!
Sunni♥♥ säger:

Solin♥Isabell säger:
emma säger hej
haha sett på
Sunni♥♥ säger:
jag har musik i öronen , värsta braiga lååten
Solin♥Isabell säger:
ahhahaha okej men emma sa heeej till deej?!
Sunni♥♥ säger:
okej, hejj Emma
Solin♥Isabell säger:
men nu har hon gåttx)
Sunni♥♥ säger:
aha
Solin♥Isabell säger:

vad gör du nu då?!
Sunni♥♥ säger:
får jag nah*m msn då? jag tänker hur jag ska busa
Solin♥Isabell säger:
okej vänta
Sunni♥♥ säger:
har du hittat hans ?
Solin♥Isabell säger:
nej men jag har hans syrras så jag ska fråga henne om hans msn
Sunni♥♥ säger:
ok
hur många har du egentligen på msn?
Solin♥Isabell säger:
i don´t know
Sunni♥♥ säger:
många eller?
Solin♥Isabell säger:
typ
Sunni♥♥ säger:
ok
brukar du skicka kedjebrev på msn?
e-mail
Solin♥Isabell säger:
[email protected]
nej aldig hatar kedje brav på mobilen och påå msn?!
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
vänta ska hämnta min macka
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
tillbaka
Sunni♥♥ säger:
samma
Solin♥Isabell säger:
ser det
Sunni♥♥ säger:
ååh! du suktar mig
Solin♥Isabell säger:
haha
mjölk
vi skålar
Sunni♥♥ säger:
mm
vilka har du på msn ?
Solin♥Isabell säger:
vet inte:_P
Sunni♥♥ säger:
haha
vilka du med då?
Solin♥Isabell säger:
deej och dennis men dennis är en tönt
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
vilka chatta du med?!
Sunni♥♥ säger:
dig, hanna, cornelia, isabella, klara och adam
Solin♥Isabell säger:
hha okej vem är roligast då=!
Sunni♥♥ säger:
duu
skrev dom i ordning
Solin♥Isabell säger:
ahhh
Sunni♥♥ säger:
Solin♥Isabell säger:
nu chattar jag bara med deej
Sunni♥♥ säger:
ok
Solin♥Isabell säger:
hur länge har vi chattatat typ låt meej gissa en 6 tiden
Sunni♥♥ säger:
aa
i 5 timmar
Solin♥Isabell säger:
jag vet det är as kul att chatta med deeej i alla fall
Sunni♥♥ säger:
ahhahahahahhahahaa
Solin♥Isabell säger:
alla andra chattar man bara 3 minuter sen säger dom hej då
Sunni♥♥ säger:
vi ju typ 8 timmar med varandra, 2 timmar till typ
vem besöker du?
om du nu gör det
nytt hjärta
Solin♥Isabell säger:
ingen
Sunni♥♥ säger:
ingen längre typ
haha
Solin♥Isabell säger:
haha ja precis
Sunni♥♥ säger:
vad ska jag skaffa för rel med O ?
orre978
Solin♥Isabell säger:
flört
haha
Sunni♥♥ säger:
haha vrf?
Solin♥Isabell säger:
kul <
3
2
Sunni♥♥ säger:
ska jag ta bästa kompis ?
Solin♥Isabell säger:
jaa det var bra
Sunni♥♥ säger:
ok
nu har jag skickar
skickat
Solin♥Isabell säger:
bra solen
jag vet vrf du heter solen
Sunni♥♥ säger:
vrf?
Solin♥Isabell säger:
för du lyser upp min dag
Sunni♥♥ säger:
!!!! jaaa precis
Solin♥Isabell säger:
visst är jag bra
Sunni♥♥ säger:
aa
Solin♥Isabell säger:
du är BÄST men jag är BÄTTRE!
haha
Sunni♥♥ säger:
haha
brb
Solin♥Isabell säger:
jag vet
jag är bäst
Sunni♥♥ säger:
haha
Solin♥Isabell säger:
solin du måste spara chatten du får skicka den till meej för jag måste logga ut för syrra har kommit hem men du får skicka den sen typ senare i kväll för du och jag är vakna sent
Sunni♥♥ säger:
okej
jag sparar den ny då
nu*
Solin♥Isabell säger:
bar tackar
Sunni♥♥ säger:
hejdå
Solin♥Isabell säger:
bra hörs sen bby
Sunni♥♥ säger:
aa


Kommentarer
Postat av: elis

bra!

2010-01-02 @ 10:29:31
Postat av: isabell (svar)

vad är det som är bra?!

2010-01-02 @ 12:59:54
URL: http://bellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback