Snacka inte skit först du känner personen du snackar skit om.

Kom hem vid åtta tiden varit med nårga kompisar, var riktigt kul.
Fick typ upp leva en helt annan värld, riktigt trevligt!
Bajen-Åtvidaberg matchen håller på, 2-0 står det till bajen än så länge jag vet!
Forza bajen! ♥
Matchen går inte på någon kanal jag har, om det ens går på tv alls ?
Skolan var väll helt okej, men Äjä eller Georgina var inte där. Sjukt jobbigt läge, vem ska jag vara med?
Mobbad! Men jag har ju Linnea också, men henne ser man inte lika ofta..
Så fick sitta själv på bänkarna, kände mig ensam men det var jag ju då också da..
Ska tvinga dom komma imorgon för då har vi lektion tillsammans alla tre! Lektionen som gör veckan kan man säga.
Just nu har jag inget speciellt att säga men vi skriver mer någon gång. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback