Lycka är att vara tillsammans.

Några bilder med Magdalena. Min så kallade vän Magda.
Sommaren 2010 var jag hela tiden med henne. Nu på lördag fick jag tid och ska träffa henne.
Planerna är att vi ska till långsjön och grilla med Adrian. Om allt går som det ska, så kommer det bli skit mysigt!
Ska ha med mig match kläder till dagen där på, och bad kläder om jag känner för att bada på lördagen.
Vilken lyckad helg! Inte träffat Magda så så jävla länge, förlåt för språket! Du är saknad, kul att vi forfarande har kontakt.
Tittade på texter från i somras med henne och då skrev jag alltid "Lycka är att vara tillsammans."
Det gäller fortfarnade. Längtar lite smått för mycket till på lördag.

Kommentarer
Postat av: Magda

åh, minnen. vi kommer få det bäst! loveu <3

2011-05-13 @ 07:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback