Det tar på mig..

Nu har ni sett dom som ska gästblogga på min blogg. Tack Alice och Tilda, så gulligt av er.
Ska fixa mig för sängen, borsta tänderna och tvätta bort sminket. Sen sooova!
Fick nyss veta att jag inte har utveckling samtal imorgon att det är flyttat till Torsdag nästa vecka.
Varför hatar jag utveckling samtal undarar ni nu säkert? Jo, för i alla år i skolan har jag varit ur kass. Bråkat, skolkat, stökat och allt. Så varje utveckling samtal har varit att dom typ säger att jag är ett problem.
Det har jag fått höra sen tvåan. Och förra terminens utvecklings samtal gick jag inte ens på. Ville inte sätta mig i samma rum som min äckliga gamla lärare. Så alltid ska det vara något. Nu är mötet flyttat bara för vi har mycket att snacka om, att jag inte trivs, min utveckling och om att jag har ****** . ****** ordet kanske ni får veta senare i framtiden om. Men har inte lust att säga det nu. Så här är min historia om varför jag hatar utvecklings samtal?
Ännu en bild på mig i match kläder.

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Tack så mycket :D



/Amanda Eklund

2011-03-17 @ 23:07:06
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback