Det här är till dig..

Jag har nog aldrig dirket skrivit en sådan text till dig förut men jag känner för det nu.
Du kom som en sommar vind i slutet på sommaren 2010. Som att jag blinka och när jag öppnade igen fanns du bara där.
Du förstår mig på alla sätt, du hjälper mig om du inte kan då försöker du iaf. Din personlighet dör jag för. Ditt utseende är som solen lyser när du går förbi. Dig vill jag ha kvar för livet, förut bara vi bara då och då nu har var börjat vara mer. Du är verkligen min engeri , du gör så jag orkar saker och ting. Du hjälper mig att ställa mig på benen igen och jag höll på ramla. Du är vekligen en bra vän, min bästa vän. Jag tycker om dig, det gör jag verkligen. Allt blir så mycket lättare när jag är med dig. Du säger saker som jag aldrig har tänkt på förut, om jag gör något fel säger du till mig. Jag har aldrig riktigt förstått hur mycket du betyder kommer aldrig heller riktigt göra det. Men älskling jag lovar på allt jag har, dig vill jag aldrig förlora! Du är en riktigt vän, en vän som jag behöver! Hoppas att du förstår vad jag menar med texten, vad jag verkligen vill få fram. I mitt hjärta finns du och där kommer du alltid följa med mig vart jag än går.
Ellen Mårdsjö, det här är till dig.
Jag älskar dig min själsfränder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback