GÄSTBLOGG- Maja sköldmark

Det är maja här, isabell lämnade mig nyss så nu sitter jag här och inte gör någonting. Idag träffade jag isabell vid 3 tiden och vi drog till maria skolan och mötte up heddish och sen drog vi och köpte lite hår till isabell. Vi rullade vidare till donken och åt lite och sen träffade vi micke and the crew. sen drog vi till mig och ja de var de..

Isabell jag vill bara säga att jag älskar dig fööör mycket och att du är en så fucking jävla fin mäniska, jag vill aldrig förlora dig ! Puss på dig älskling.


En liten ap ful bild på mig :)


Kommentarer
Postat av: esteban medina

Är det sant att du har ett förhålland med pavel kaader?

2011-08-06 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback