En måndag utan skola.

första dagen på lovet av klarat. Sen är det sista Februari eftersom det bara är 28 dagar i Februari.
"Grattis till min Kusin i Umeå och Anna-Lena!" Hoppas ni har haft en bra dag :)
Min dag har varit så jag gick upp igenom att Hedda vakna satte på min dator och sen var inte så tyst av sig precis.
Jobbigt, för var verkligen dö trött. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv, sov bättre än vad jag gjorde hos Hedda förra natten. Hedda är ingen och göra med i sängen! Snart får jag ärligt talat flipp, datan vägrar ta emot mobilen när jag ska ladda över bilderna så får ladda över dom via mobilen direkt.  Men om vi forsätter och pratar om dagen så åkte vi till Taj mahal igen men den här gången var det för Heddas skull. Sen efter det så gick vi in där min syrra jobba, var bara meningen att säga "Hej" men hon frågade om vi ville ha lunch så vi fick en lite dyrare lunch. Blev så mätt så jag käkade ingen middag. Kunde faktiskt inte tänka tanken om mat..
Fick upp bilderna iaf..
Jag och min fina vän Hedda. Tack för ett par sjukt underbara dagar med dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du förklara lite mer exakt var taj mahal ligger? vet att det ligger på drottning gatan. Men kan du beskriva lite? brevid vilken afffär , hur ser det ut och så? :)

2011-02-28 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback