Vad händer i helgen för Issa då?

Hemma från träningen, duschad och klar. Ska titta facebook och skriva frädig min berättelse. Sen ska jag gå och lägga mig i soffan i mitt rum..(kan inte sova i min säng den är full med saker)
Imorgon alltså Fredag ska jag på Bajen match, Hammarby vs Brage med Emma, Josefina och två snubbar till.
Klockan ett på lördagen har jag match med 96:orna. Sen hem och fixa mig ut igen och fira Valborg med Äjä, Ellen och Dianaa! Riktigt nice.
På söndag blir det match på ip med divition 3 laget mot Lidingeö klockan fyra.
Jens min tränare fråga om jag ville spela allla matcher, att jag skulle spelat imorgon också men tackade nej.
Imorgon på morgonen ska jag till ... sen till skolan , jag kanske kommer till lunch tid till skolan. Men det är okej för mig!

Kommentarer
Postat av: Julia Carnehagen

du e så söt isabell.

2011-04-28 @ 20:56:30
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback