Torsdag 7 oktober 2010

Tja tja är hemma nu.
mycket har hänt så jag börjar nu.
jag åker till träningen det blev stressigt, tunnelbanan var försenad.
sen det regnar så jag och iza drar upp värmningen(en väldigt lång)
sen gjorde vi inte mer, alla gick till omklädnings rummet uton jag,fanny,iza & emma.
vi spelade lite till sen gick vi till ett eget omklädnings rum och as garvade och fixade oss.
det var skit kul, sen åt vi i caféterian.
när vi hade gjort det skulle vi till kärrtorp och vi väntade på bilar men inga kom så vi begav oss till bussen.
sen gick vi till planen och förs häcken av oss så vi gick i halv lek, när enskede låg under med 4-0.
tyvärr vet jag inte hu matchen slutade.
jag gick för det var så kallt och vill inte bli sjuk !
tunnelbane resan hem var så sjukt rolig.
bara att tänka på det, börjar jag as garva!
ska gå och lägga mig och sova, skööönt är riktigt trött.
men ingen skola för mig imorgon så alla vet.
tänker inte berätta varför daah.
jag har haft en tråkig men skön dag.
hoppas ni har haft det?
jag kommer ha en skön dag imorgon också.
ska träffa maja,ellen och hedda imorgon, kuul !
hoppas ni kommer ha en toppen fredag, det är fredag vi snackar om liksom.
FFFFFFRRRREEEEEDDDDDDAAAAAGGG!
äntligen, gud så skönt.
♥puss puss♥



Jag och min älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback