skillnad

shit, har suttit flera timmar med att fixa bloggen!
men jag vill ändra text stil , någon som vet hur man gör? snälla hjälp!
vill verkligen ha en annan stil, skulle beundra er om ni hjälp mig, jag sitter och läser andras bloggar får början till slut för att lära mig hur man fixar med bloggen, så ni vet ni att jag lär mig själv igenom att läsa andras bloggar.
jag ska säga det är inte lätt och man blir galen innan det fungerar, man börjar skrika och måste gå ifrån datan.
det är inte kul ska jag säga!
 men tack om ni hjälper mig!
nu vill jag ta en paus till, bloggar senare ikväll.
det är ju hollan-svergie, nu måste vi vinna!
alla ska titta på matchen va? det måste man ju!
ha det så bra så länge.


Kommentarer
Postat av: Soliiin

Jah vet hur man ändrar textstil, såå du veet, kan hjälpa :P ♥

2010-10-12 @ 17:52:49
Postat av: Andreas

Duuu eee sååå jäääävla snygg <3

2010-10-16 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback