hur lika får man vara?

asså jag kanske är helt borta men asså hur lika kan två olika människor vara lika?
jag käner en tjej som är en kopia av mig, det känns skit skönt. hon är inte lika mig på det sättet men hon är skit lik ig på det sättet, jag lovar ni fattar inte men. så tänk vi är helt olika men så jävla lika ändå, det går inte ihop men det finns en tjej som är som jag.
 
vill bara skriva av mig lite.


jag sitter och nördar facebook,titta mig 'isabell ellen eriksson' :D
jag har blivit avstäng i en dag från facebook förut för jag var typ inne för mycket, haha.
Puss

Min profilbild :)


Kommentarer
Postat av: Lina

sötaste! <3

2010-10-04 @ 21:47:43
URL: http://mesttuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback