hemma från dagen

hej hej, har kommit hem från en skratt full dag med stina och iza, skit rolig dag.
vi har varit i farsta och globen, emellen det var vi hemma hos mig och då gjorde iza en låt till mig och stina på min gitarr.
hon inproveserade hela låten,hahahahhaahhah!
 sen satt vi och läste gåtor ur en bok.
super roligt!
sen fick jag iza att köpa en lika dan väska som mig, hon har allt jag har (nästan).
man märker att hösten börjar komma, snart julafton!
dom börjar redan sälja jul saker, kanske inte är dags för den än?
ska käka snart, hoppas ni har haft en bra dag.

Jag & Stina sötnosen!


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

vill tipsa om att jag har dagens blogg i min blogg jsut nu, där du får chansen att gästblogga om du vinner :) låter det som något för dig gull? ehe.

2010-10-18 @ 12:37:00
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback