Hedda Henriksson

hejj älskling vill jag börja med, du är vacker,underbar,söt,fin,snygg,snäll,underbar personlighet, samma torra humor som jag och så jävla bäst. du förstår inte hur mycket hjälp jag har fått ifrån dig, alla stöd alla minnen !
tack för allt! nästa helg smäller det, faan vad kul det kommer bli, inte en enda sekund utan dig vid min sida skulle jag klara av det hära. lever mitt liv och du lever ditt men vi lever i våran värld tillsammans ! älskling, att stå på benen för mig är nu jobbigt och skulle falla väldigt snart om jag inte hade dig som bar mig på ryggen, du vet inte hur mycket det betyder! du betyder groft mycket. kommer aldrig minnas när vi satt och garva åt en macka hemma hos majas mamma, har aldrig skratta så mycket åt en sak som inte ens var rolig. hoppas du verkligen förstår mig att du har hjälpt mig så in åt h*lvet* mycket . du kanske inte förstår det? men jag kommer alltid finnas för dig dag som natt, hela året om. du är min hedda, min egna hedda henriksson. du har en plats i mitt hjärta och där kommer du alltid vara gumman, inte ens döden tar dig ifrån mig. kommer du ihåg träningen när jag sa "hej din fjoortis!" och du sa "hej du som är wannabe mig!" gud vad vi garvade. allt som vi har gjort är minnen för livet ! inte en än da sekund kommer jag glöma med dig, alla är obeskrivliga så alla sätt och vis.  du är obeskrivlig och det är därför alla minnen med dig är absolut svårast att beskriva! jag älskar dig älskling glöm aldrig det!
 
jag älskar dig min bästavän!


Kommentarer
Postat av: hedda

Nawwwwiii gmn du har alltid den största delen i mitt hjärta och ja e så jävla glad att du finns där för mig. Utan dej hade ja varit fast med dom vänner som e**a och inte varit så jävla stark som jag är. Utan dej hade ja inte träffat allt roligt folk . Gumman med dej har ja det alltid bäst för du e bäst. När ja är ledsen finns du där för att få mig glad igen , vilket jag blir för utan dej är jag inget. Älskar dej isabell eriksson !

Lilla syster <3 Storasyster ! <3333333333333333

2010-10-14 @ 20:14:14
URL: http://oolydigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback