gör det eller låt bli

nu är det så att jag älskar en människa denna person är helt otrolig. jag förstår inte hur mycket jag kan ofra för dig, du är mitt allt! älskling du kom som en vind pust, jag hoppas det aldrig börjar blåsa igen. det är sjukt kul att vara med dig, alltid när jag är med dig stannar tiden till och allt snurrar ett varv eller två. jag blir förtrollad när jag är med dig, du har någon magi som ingen annan har. kan inte säga ett enda ord för dig, du är obeskrivlig förstår du?! att bara tänka på dig gör mig glad, sen när jag är med dig blir allt bara så lätt. jag släpper allt och bara tänker vad som händer då, inget kan vara lättare. du gör mig hel när jag är halv, du tar mig från botten till toppen. du hjälper mig att stå på benen. på morgonen när jag inte vill gör du att jag vill det. viljan skapar du.
jag kommer alltid vara på din sida igenom allt, kommer alltid lyssna på dig! jag kommer hjälpa dig som du har hjälpt mig. i mitt hjärta finns bara du. jag älskar dig älskling mest på hela jorden! lämna mig aldrig? för så lämnar jag mitt liv! då är inte mitt värt att leva längre, jag lever för dig idag. tack för att du finns, puss♥

vem kan det vara till?


Kommentarer
Postat av: Emelie♥

Till mig kanske :P <3

2010-10-14 @ 19:23:06
URL: http://mittlivsomemeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback