berättar lite om mig

namn: Isabell Sofie Eriksson
Sport: fotboll
posetion: anfall & ytter mitt fält
gillar: jag gillar att vara med vänner och ha roligt
hatar: de ängra jag hatar är korv och köttbullar
vad är det bästa med dig: jag tycker de är att jag skrattar hela tiden
vad är det sämsta med dig: att jag kan inte bli sur/arg när det gäller
vad är det värsta som finns: att bråka med någon man tycker om
vad är det jobbigaste du har varit med om: emh, typ det som händer i skolan nu -.-
är du kär: nopp
vad är det bästa som finns: de är att vara med någon man tycker om och ha skit roligt
vart bor du: vill inte ha besök så undviker att säga det ;)
vad vill du bli när du blir äldre: jag vet inte, blir det jag kan bli och har lust just då
vad är det bästa med livet:  alla vänner och familj
vad är det bästa med skolan: vad finns det för bäst med skolan? kompisarna!
har du percing, vart: jaa, 5 hål i öronen :D
har du färgat håret någon gång: massor av gång.
vilken hår färg har du: blondin så fin
vad är det bästa med sommaren: att vara bort från skolan
vad händer på höstlovet då: kompisar jag vill träffa!
när fyller du år: 4/2 (4 februari)
beskriv dig själv: omtänksam, skrattglad, hjälpsam
hur skulle dina kompisar beskriva dig tror du: pratglad, skrattgald, barnslig
säg något om dig själv: jag hatar att bråka och hatar se folk bråka.
mår dåligt lpngt efter om jag har bråkat med någon.
jag är jämt på glatt humör, har svårt att vara sur/arg.
jag lever mitt liv för jag har bara ett liv.
tar vara på sekunderna i livet.
vill leva mitt liv fullt ut, inget kan hindra mig.
mitt mål är att jag ska dö frisk!
älskar att vara med kompisar, till bringar mycket tid med mina närmaste.

 om du vill veta mer om mig, kommentar och fråga?

bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback