Bästavänner!

Tänkte berätta om mina närmsta vänner:

(saknar bild)
 Izabell Soldati
Har varit min bästavän över 3 år.
Vi kommer ALLTID överens, tänker lika som bär.
Hon är omtänksam som min lillasyster alla vill ha, dela med sig om allt.
Har alltid roligt med fast an inte gör speciellt mycket.
Hon betyder mycket för mig fast vi inte ser varandra varje dag ! :(
Jag älskar dig Iza!♥

Hedda Henriksson
Alltid glag o på trevlig humör, omtänksam och gullig!
Vi gör allt tillsammans, litar på henne.
Är med henne väldigt ofta(kanske ni märker)
Hon betyder mycket för mig!
Jag älskar dig Hedda-gädda!♥

Ellen Mårdsjö
En otroligt fin människa, hjälpsam o gullig.
Har delat många fina och knäppa minnen med.
Litar på upp till 10000% !
Blit förhäxad när jag är med henne, slutar tänka på allt annat och fukoserar på henne.
Jag älskar dig Ellen-pellen♥

Maja Sköldmark
En skit toppen tjej,snäll och ur gullig.
Vi har alltid roligt, skrattar åt min torra humör.
Får ett leende på mig hela tiden.
Du betyder!
Jag älskar dig majsan!♥

(hade ingen bild på oss i min dator)
Fanny Thuresson
Underbar, men har inte känt så länge.
Men så länge jag har känt dig så har jag alltid haft lika roligt.
Du är som en tvilling för mig.
Litar på dig, en äkta vän.
Har många minnen med dig ingen kan få!
Du betyder!
Jag älskar dig knäppis!♥

Ni är mina allra bästa vänner o ni betyder mest i mitt liv.
Jag älskar er oerhört mycket.
Litar på ALLA er!
Jag vill dela mitt liv med er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback