sista dagen

hemma hos hedda som vanligt, vi vaknde drygt för en timme sedan.
skönt men när jag vaknde satt hedda vid datan, morgon pigg? inte jag!
men vi ska typ inte gör något speciellt idag, vi ska väll ta dagen så den kommer.
låter det förflutna bestämma, men nu låter jag som värsta tönten.
men det som händer just nu är att hedda sminkar sig och jag väntar tills jag får göra det.
evelina åkte hem igår, hon hade svårt att andas (usch) det var jätte jobbigt.
alla bara grät, skit jobbigt. fick ett sms som det stog att hon mådde bättre(tur)
har typ aldrig gråtit så mycket, och det kändes i hjärtat.
men jag och hedda fick i alla fall lite sömn i oss.
vi hörs mera under dagen.
hedda vill hälsa er så gött ! :) 
 

-jag älskar er Ellen & Hedda, ni är bäst i mitt liv tjejer.
kommer alltid finnas för er, jag hoppas att ni förstår att jag älskar er av hela mitt hjärta.
ingen betyder lika mycket som ni gör för mig.
tjejer vi kommer vara vänner livet ut, för vi har så mycket gemensamt.
inte lika på utsidan men lika som bär på insidan.
För alltid vi ♥


Kommentarer
Postat av: Alice <3

Var med i min veckans blogg :) <3



http://buuuusig.blogg.se/2010/november/bli-veckans-blogg.html#comment

2010-11-07 @ 13:34:43
URL: http://buuuusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback