Franska läxa

Jag har franska läxförhör imorgon sista lektionen.

Svenska - Vad är det?
Franska - Quést-ce que cést.

Svenska - Jag vet inte.
Franska - Je ne sais pas.

Svenska - Du har rätt.
Franska - Tu as raison.

Svenska - Det är omöjligt.
Franska - Pas possible.

Svenska - Jag får står inte.
Franska - Je ne comprends.
 
(det var det jag ska kunna, enkelt va?)

men ska försätta plugga på det nu, sen ska jag titta på 'ensam mamma söker'
det är final så det ska välja den 'rätte' mannen, om det nu väljer någon.
hoppas ni har haft en bra dag? det har jag haft, träningen var sjukt rolig!
Pussar!

Jag och hedda efter träningen, vi tog tuben hem från brommaplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback