dumma tröga elektriker


Ja nu sitter jag här igen då, glad och på super humör.
man får hoppas på det bästa att det blit träning men är det snö så vill jag inte gå.
vill inte bli sjuk, hatar det.
men jag håller kolla på Enskede's hemsida, är det röda flagor blir det ingen träning är det gröna blir det träning.
 men jag tror inte det blir någon träning för när jag tittade var det fortfarande rött, men ska titta på den sidan hela dagen och hålla utsikt.
om det inte blir någon träning då blir det typ en ta det lungt dag, för ingen skola troligt vis igen träning inget planerat.
så min dag går bara ut på att en elektriker ska komma och fixa lite sen ska han gå, när han går så ska jag sova igen.
ingen är hemma och det är dö trist, men är så sjukt trött så det är inte sant.
men jag kommer väll blogg rätt så mycket idag antar jag i alla fall.
för hemma hela dag utan att göra något tror jag kommer ta några bilder lägga ut det på bloggen och så vidare.
men snälla dumma elektriker kom, jag vill sova!!
har chatta med lite folk på facebook och det är en del som är hemma idag.
så jag är inte ensam, men jag är ensam hemma.
men vi hörs mera under dagen :)

verkligen super vacker bild, men det är på min sötnos matilda och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback