du bor inte ens här!?!?

alltid samma skit varje gång, nästa gång säger jag ifrån!
jag har inte vågat och du tror att du bestämmer över mig, gå och lägg dig!
jag vill inte ha med dig att göra, du är min släkt men jag säger att jag inte vill vara släkt med dig.
du accepterar inte för den jag är, tror att du är bra på något sätt?
du behanldar mig som ett litet barn? är ingen bebis!
så lägg ner, min mamma och pappa bestämmer över mig..
INTE du, vilka promlem...låt mig vara säger jag bara.
det är bäst att jag inte stöter ihop med dig det blir bara skit för mig.
gissa varför jag inte vill träffa min släkt på mammas sida? får bara skit skit skit!
orkar inte nästa gång, RYMMER JAG!
nu är jag helt seriös, orkar inte med att få skit hela tiden.
jag gör inget sitter tyst i soffan i vardags rummet med datan i knät, sen ska ni titta på par bilder?
okej jag säger att jag också kan titta men det verkar jag inte få, okejj... ni säger att jag ska gå.
men jag vill titta så jag sitter kvar men du/ni står bara där och sätter inte på först jag ska gå.
shit det låter ju verkligen som en precis en sån släkt man vill ha -.-
så tråkigt, kommer hoppa ut igenom mitt fönster.
hatar när släkten kommer (från mammas sida) !!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback