omg ha blogg paus är bara töntigt

jag tycker det är så töntig att alla ska härma varndra !
asså jag menar att bara för en blogg skrivet att han/hon ska ha blogg paus ska alla andra ha det oxå !?
vrf ska det vara så ?! jag tycker det bara är patetiskt att alla ska härma andra isället för at göra som den vill
jag tycker att man ska vara sig själv
jag kommer inte ha blogg paus !!!
för vrf ska man ha det ??
typ alla bloggar säge nu att det ska ha blogg paus
men seriöst ....
varför ska man ha det ?!
tycker det bara töntigt
alla som härmar alla ska sluta med det
för om alla lyssnar på sig egna åsikt är alla sig själv
det är töntigt


ett tips

gör inte som alla andra ha inte en blogg paus !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback