På fredag tar jag fram tävlande!

Ja nu vet ni de, tar fram tävlande på fredag. uppfattat? :)
men jag vet inte hur jag ska lotta? tror jag ska skriva upp alla namn och blogg adress på en lapp sen drar jag ut 5 st . jo men ja visst så får de bli, vilket snille jag är ibland !
Jag tycker att det är jätte roligat att så många vill vara med, men tycker synd om dom som inte blir dragna.
Hoppas ingen blir de!

Har två frågor till er?

* Vad ska man vinna? :D

* ska jag filma när jag dra lapparna så ni vet att jag inte fuskar?


FRÅN BÖRJAN TILL SLUT...
Dagen började slappingt var skit trött men orkade ändå duscha imorse.
När jag kommer till skolan har jag ett 'Lära kännar' möte med lärare,Mamma & Pappa.
Det var faktis okej, första mötet i mitt liv som jag faktis inte fått skit , tack gude gud för de!
Men sen var skol dagen också lung och skön, alla typ sov på rasten.
Så nu sitter jag hära, som vanligt ! :D
Jag har jätte ont i lungan nu, så jag försökte få tag i mamma men de gick inte så ringde jag pappa.
Han var i Sickla och han skulle skynda sig hem.
kan tyvärr inte skriva mer har så ont.
skriver när jag kan, puss!


Kommentarer
Postat av: Maria :)

söötis :)

2010-12-09 @ 15:35:24
URL: http://mbodinlofstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback