Dag 18,Dag 19 & Dag 20

Dag 18 – Min favoritfödelsedag :

Min bästa födelsedag var ungerfär 2007 när jag gick i bäckahagen(skola) då bjöd jag hem mina kompisar.
Kommer ihåg att vi sjöng "sing star" och spelade "buzz".
Sen att jag var med Catalina som var min bästa vän min verkligen bästa vän, vi hade så mycket gemensamt.
Men har tyvärr inte kontakt med henne längre :( men minns den dagen, som den var för en vecka sen !

Dag 19 – Detta ångrar jag

:
Det finns inget jag ångrar så mycket men typ alla bråka jag har varit med om i år !
Ångrar det ! så vill säga förlåt till dom få jag har bråkat med..
Men annars är det inget speciellt jag ångrar...men det är alla bråka som sätter sig.

Dag 20 – Den här månaden

:
December månad har varit en rolig månad och inte så mycket har hänt.
Men julafton har ju varit och fått massor .. och ny år imorgon då händer ännu mer!
Varit med kompisar hela månaden och har haft väldigt roligt faktis.
Många snöbolls krig och mycket mulningar ! (lika jobbigt varje gång..)
En rolig sak är ? Imorgon är det exakt ett år sen, jag gjorde en sak.. (säger inte)

Mela, Emma och jag. (har svart hår på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback