Dag 14 – Vad får dig att bli dig? & Dag 15 – Mina drömmar

Dag-14

Jag har ett speciellt sätt att se på saker, tänker helt konstigt.
Men det som gör mig till mig är mitt skratt och mitt humör... Jag har lite lätt att bli sur/arg kan bara blir smått irreterad.
Mitt skatt är skit FUL , när jag säger ett skämt så börjar jag själv garva åt de och då börjar min kompis/ar garva åt mitt garv.
"vi gavar inte med dig , vi garvar åt dig"
En vanlig kommentar.
Sen säger många att jag ska bli en som spelar in mitt skratt påen cp och ge den till folk som inte kan skratta.
lite random? men men...

men har alltid ett leende på läpparna :)


Dag-15

Mina drömmar, de finns ju olika slakts drömmar. Dagrömmar, Idedrömmar, Mardrömmar och drömmar.
Det finns drömmar man verkligen vill upp leva och andra inte.
Jag har drömt en mardröm för ett tag sen och jag hde jätte svårt att sova på en vecka sen började de släppa.
Den drömmen va verklingen hemst, så hatar mardrömmar !
Jag dagdrömmer ofta och vissa saker vill jag att det ska hända och andra inte.

Jag drömmer ofta om fotbolls cuper och mitt lag vinner !
Det är min vanligaste dröm som jag vet.

Vet ju inte vad jag drömmer på kvällarna när jag sover? glömmer oftast...


Kommentarer
Postat av: Carro

SVAR: :)

Händer idag då?

2010-12-25 @ 12:48:20
URL: http://liikadana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback