Dag 11 – Mina syskon & Dag 12 – I min handväska

Jag har fyra syskon alla är tjejer. Men de är bara två som är hel och två som är halv.
Dom som är halv har jag bara samma pappa som.
Sandra 28 år bor i älvsjö har ingen kille som jag vet.
Malin 26 år bor med sin kille Sandro typ lite utan för stockholm.
De var mina halv systara.
Emma 15 år bor hemma men rummet längst bort från mitt rum.
Victoria så kallade Viccan, bor hemma självklart har rummet vägg i vägg med mitt.
De var mina hel systrar.

Men man tänker inte på att mina älsta systrar inte har samma mamma !



I min handväska har jag alltid nyklar ,små pengar, tuggumi, parfym, penna, näsdukar,smink och faktis extra örhängen.
Allt som jag skrev nyss har jag för det mesta i min väsa det finns undantag, men annars har jag alltid det i min väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback