Dag 02 – Min första kärlek

Jag har bara varit kär en enda gång och det är i en kille jag fortfarande har kontakt med. han heter Elias.
Vårt förhållade var cirka 6 månader? jag vet inte riktigt. men det förhålladet så var jag verkligen kär!
o det var kanske två år sedan? men det är den enda gången jag har varit kär annars har jag bara gillat någon väldigt mycket..
Kanske lite konstigt? men jag blir inte lätt kär!
Tror faktis inte på kärlek i första ögon kastet.
det är bara någon har kommit på, eller så är det inte äkta kärlek.
Typ för 2-4 månader sedan trodde jag aldrig att jag skulle hitta någon söt kille, men hoppet börjar komma tillbaka nu !
är inte kär på något sätt och gill gillar ingen heller, tycker bara en kille är sjukt söt och han heter Micke.
Det är Mickis killes kompis, komplesert jag vet.

Men min största önskan är att jag finner någon jag blir kär i och kan säga "jag älskar dig" till och det ska hålla länge.

alla har väll sina drömmar och de är en av mina drömmar och som jag önskar och hoppas ska slå in.




Kommentarer
Postat av: Elin

ahhh va söta bilder! :')

2010-12-12 @ 01:04:26
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback